Pàgines

diumenge, 29 de setembre del 2013

Google Drive: Informatitzem als més desafavortits

De nou aquí!

Aquests dies hem fet uns grups a la classe de GTIC i mitjançant aquests, hem triat un tema i l'hem treballat de diverses maneres com ara creant un text, una presentació i un formulari a través del Google Drive.



Pel que fa el meu grup, ens hem centrat en l'Índia i el tema que hem escollit és si la informàtica pot ser una esperança de vida pels nens i nenes de les zones rurals d'aquest país.
Avui en dia, l'opinió que acostuma a ser més popular davant d'aquest tema, és que els països subdesenvolupats donen prioritat a la subsistència diària. Però, pel que fa a la meva opinió, crec que les persones del Primer Món tenim l’opció de valorar si és necessària o no la informàtica, ja que disposem d’ella. En canvi, un nen o una nena d'una zona rural de l'Índia no té l'opció de dir si és important o no, ja que no en disposa amb tanta facilitat com nosaltres. Per tant, crec que se'ls hi hauria de donar l'oportunitat de poder-ho valorar. 
Pel que fa aquest exercici, que he fet juntament amb el meu grup, no m'ha suposat gaires problemes, ja que ja havia entrat amb contacte amb aquesta eina de treball. Tot i que aprofundir amb aquesta, m'ha estat molt útil i considero que és una eina molt pràctica i ràpida per fer treballs amb grup o per compartir apunts, per exemple.


Tot seguit, us adjunto tots els exercicis que he fet amb el meu grup sobre el tema que he esmentat anteriorment:

Text: "La informàtica a les zones rurals de l'Índia"





Presentació




Formulari






Bibliografia:

Webs



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada