Pàgines

dimarts, 17 de desembre del 2013

Exposició del bon comunicador

Hola a tothom!

Avui, el meu grup i jo, hem exposat el nostre treball del bon comunicador. L'objectiu era fer un treball de seguiment a una persona la qual consideréssim que fos un bon comunicador.

Nosaltres vam escollir Ana Pastor, llicenciada en periodisme. Ha treballat en premsa escrita, radio, televisió i actualment treballa al programa "El objetivo" de la Sexta i fa alguna entrevista per la CNN d'Estats Units.


Per fer aquest seguiment, vam utilitzar diverses eines com ara Twitter, Facebook, el seu bloc personal, entrevistes i la premsa escrita.
Totes aquestes eines estan ampliades a la pàgina web que vam crear per exposar el nostre treball, la qual és aquesta: https://sites.google.com/a/blanquerna.url.edu/ana-pastor-una-bona-comunicadora/home

Finalment, vam poder concloure el nostre treball de seguiment, afirmant que sí que era una bona comunicadora, ja que:
  • En cap moment es mostra nerviosa.
  • Es nota que té un guió preparat, ja que a l'hora de dialogar amb l'entrevistat, aquesta entrevista té una estructura lògica i ordenada. Així també, hem vist que les idees principals les té ben memoritzades i molt present el temps.
  • Pel que fa al domini de la llengua, utilitza una bona correcció lingüística i a més a més el seu discurs és clar.
  • A les entrevistes, programes o presentacions té una bona posició corporal i a l'hora es mostra propera al públic o a l'entrevistat. També, té una gran expressivitat amb les mans i els ulls.
  • Finalment, un aspecte que trobem important, és que es mostra tal com és ella i en cap moment es priva de dir algun comentari, sempre amb respecte i educació.

Aquest treball, al principi, no sabia com començar-lo, ni com enforcar-lo. Però un cop ens hi vam posar, vaig veure que no era tan complex com em pensava. Fins i tot vaig passar una bona estona elaborant-lo!.

Així doncs, una experiència nova que puc posar a la meva motxilla i que crec que m'ha servit, perquè em quedés realment clar què és i què no és un bon comunicador!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada