Pàgines

dimarts, 22 d’octubre del 2013

Descripció d'un amic

Hola!

Avui a COED, hem organitzat la classe com si fos una exposició d'un museu. Havíem d'escollir una persona de la classe, amb la qual t'haguessis fixat i fer una descripció d'aquesta, a través d'una fotografia.

Pel que fa al meu cas, vaig escollir a la Mar Calvo. Vaig fer una seqüència de fotos i en vaig escollir dos, en una sortia somrient i a l'altra amb un sol brillant entre les mans. Per què ho vaig fer així? Ben senzill.
Considero a la Mar una persona amb una gran iniciativa, simpàtica i riallera, la qual no li és difícil relacionar-se amb persones desconegudes. D'aquí sorgeix la meva primera fotografia.
A més a més, no és una persona que l'apassioni l'esport, ja que penso que té preferència a gaudir del seu temps lliure amb companyia dels seus amics i amigues.
Sempre va vestida amb molta personalitat, és a dir, crec que té el seu propi estil i penso que això és important, ja que mostra que és una persona amb un grau de seguretat amb ella mateixa i per tant, que brilla per si sola. D'aquí sorgeix la meva segona fotografia.
Així doncs, tinc molt d'interès a conèixer més coses sobre ella, perquè crec que ens podrem entendre molt bé, ja que hi ha trets de la meva personalitat que coincideixen amb els d'ella.


Aquesta activitat, m'ha agradat moltíssim. Encara que portem molt poc temps a la universitat, i sàpiga poques coses de les meves companyes de classe, penso que és una molt bona manera d'apropar-te més a elles i conèixer més a les persones que t'envoltaran durant quatre anys!
Sincerament, recomano molt fer aquesta activitat a altres grups d'escoles, esplais, etc. Ja que és una manera de cohesionar el grup!

Tot seguit, us deixo la fotografia que vaig penjar a l'exposició!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada