Pàgines

dilluns, 7 d’octubre del 2013

Editor de vídeo del Youtube

Hola de nou!

Aquesta entrada consistirà a explicar els passos que hem seguit la meva companya de treball i jo, per poder editar i pujar un vídeo al Youtube. Hem utilitzat el dispositiu mòbil per poder gravar el vídeo, el qual havia de simular una petita història.

Primer de tot ens hem creat un canal al Youtube i a partir d'aquí, hem anat als "meus vídeos" i allà hem pujat el nostre; tot seguit hem anat a "editor de vídeos" i aquí és on hem pogut retocar i afegir música. Es pot posar més d'un vídeo, però hi ha un límit de temps que cal respectar.
La música es pot posar de diverses maneres, com ara que només s'escolti la veu del vídeo, que només s'escolti la música o que sigui mixta, és a dir, que s'escolti tant el vídeo com la música.
Abans de penjar-ho cal posar-li un nom, el qual hem anomenat "La Laia a la uni". Finalment hem editat la privacitat d'aquest i l'hem penjat.


Mai havia utilitzat l'editor de Youtube per editar un vídeo i penjar-lo, algun cop havia penjat vídeos però editats amb altres programes. Tot i això, m'ha servit, a més a més d'ampliar el meu ventall de coneixements informàtics, per saber editar un vídeo de manera senzilla i ràpida, ja que l'editor de Youtube no és massa complex, però tot i això, considero que és eficaç i fàcil d'entendre'l.

Tot seguit, aquí us deixo el vídeo realitzat per la meva companya i jo. Espero que us agradi!

        

També, us deixo un tutorial, pels que no sapigueu com editar un vídeo amb Youtube! Espero que us sigui d'utilitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada