Pàgines

dimecres, 2 d’octubre del 2013

Gossos contra la por

Hola a tothom!

A l'aula de seminari ens han fet analitzar unes notícies. La meva parella de treball i jo, hem trobat una que he pensat que era interessant penjar-la al meu bloc, ja que és un sistema de treball molt curiós que ha sorgit actualment en l'Hospital de Sant Joan de Déu.
L'objectiu d'aquest hospital és que els infants tinguin menys por quan els atén el seu metge, que hi hagi alguna cosa que els distregui i els hi faci reduir aquest pànic. Per això, han pensat que el que podria reduir aquesta por és que les intervencions mèdiques siguin assistides amb gossos.

Pel que fa la meva opinió, estic totalment d'acord amb el fet que s'utilitzin els gossos com mitjà per reduir la por d'aquests infants, que estan ingressats. Tot i això, s'ha de fer amb molta cura, ja que si no es prenen les precaucions necessàries, el gos pot arribar a ser un transmissor de malalties.

Tot seguit, us deixo un vídeo del Periódico on ens ho explica:




Espero que us hagi sigut d'interès!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada