Pàgines

dimarts, 26 de novembre del 2013

Treball d'identitat i territori

Hola de nou!

Avui la meva companya Mar i jo, hem exposat el treball d'identitat i territori. L'hem enfocat amb el tema de la fam al món i a través d'aquest hem explicat les nostres experiències en països del tercer món com ara l'Índia, Kènia i Bolívia.

L'exposició l'hem acompanyada d'un Prezi, a la dreta, al link que us enllaço perquè pugueu veure els meus Prezis, i també de fotografies que hem trobat impactants de situacions de fam al món i de les nostres pròpies experiències.



He gaudit moltíssim aquest treball. Per una banda, perquè la fam sempre ha estat un tema que m'impacta molt i m'interessa i per altra banda, perquè crec que és necessari que es conscienciï contínuament a la gent dels problemes que hi ha al món, entre ells la fam, ja que no tot és alegria i felicitat, sinó que hem de ser realistes que cada dia hi ha milions de persones que moren per una causa totalment imperdonable, que és passar gana.



Finalitzo aquesta entrada amb una de les frases que vaig citar a l'exposició i diu així: "El que no podem seguir permetent és que hi hagi milions de persones que tinguin primesa extrema i n'hi hagi d'altres que tinguin problemes per sobrepès o dit d'una altra manera, no podem permetre que hi hagi persones que morin per falta d'aliment i n'hi hagi d'altres que tinguin un excés."

Tot seguit, us deixo un dels vídeos que vam posar a l'exposició, on ens mostra el que la meva companya Mar va fer durant la seva estança a Bolívia:

             

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada